Sev Beni / Love Me / Luby Mene | 720p HD Online izle



2013 yapımı, Mehmet Bahadır Er’in son uzun metrajlı filmi. Sev Beni filminde Cemal Ukrayna’ya seyahat eder ve orada Sasha adlı güzel bir kadınla tanışır. Gece birlikte olurlar ancak bu ilişki beklenildiği gibi tek gecelik bir ilişki olmayacaktır. Yaşadıkları sıkıntılar onları birleştirecek ve aşk hiç ummadık zamanda karşılarına çıkacaktır. Ancak ikisinin de sakladığı sırlar vardır. nonufilm olarak Sev Beni izleyicilerine iyi seyirler dileriz.
Tür2013 Filmleri720p FilmlerDramGenelKomediRomantikYerli Filmler
Yapım: 2013
IMDB Puanı: 6.8
Yönetmen: Maryna Gorbach, Mehmet Bahadir Er
Oyuncular: Ushan Çakir, Viktoria Spesivtseva, Güven Kiraç
Etiketler2014 yerli filmleri izlesev beni 720p izlesev beni full film izlesev beni full hd izlesev beni online hd izlesev beni tek link izlesev beni tek parça izle
Previous
Next Post »